Do Twoich zadań należeć będzie:
- wspieranie działań pracowników firmy w zakresie codziennych aktywności – HelpDesk
- obsługa, serwis i nadzór nad infrastrukturą i systemami IT
- prowadzenie dokumentacji systemów i sprzętu IT
- obsługa środowiska systemów Windows (Win 10)
- zarządzanie usługami w M365
- wykonywanie zadań administracyjnych – Windows Serwer (WinSrv 2019)
- monitorowanie bezpieczeństwa infrastruktury IT
- zapewnienie ciągłości działania sieci (WLAN/LAN) i lokalnych usług teleinformatycznych
- współpraca z zewnętrznymi dostawcami oprogramowania, produktów i usług
- tworzenie raportów opartych o bazy danych MS SQL
Oczekujemy od Ciebie:
- wykształcenie wyższe kierunkowe techniczne
- znajomość środowiska Microsoft 365
- znajomość platformy wirtualizacyjnej VMware vSphere
- doświadczenie w administracji usługą Active Directory i WSUS
- znajomość systemów operacyjnych Microsoft
- znajomość bazy danych MS-SQL
- znajomość IIS
- doświadczenie w administracji serwerami (Windows 2019)
- znajomość zasad funkcjonowania sieci LAN, WAN, WiFi (routing, UTM, VLAN, DNS, DHCP, NAT, VPN)
- umiejętność analitycznego myślenia
- samodzielność i zaangażowanie
- komunikatywność i otwartość na pracę w zespole
- doświadczenie w administrowaniu systemem informatycznym klasy ERP
- znajomość języka angielskiego w stopniu umożliwiającym czytanie dokumentacji technicznej
W zamian oferujemy :
- ciekawą pracę w młodym zespole w firmie o stabilnej pozycji na rynku
- umowę o pracę na pełen etat i atrakcyjne wynagrodzenie
- bogaty pakiet socjalny – dofinansowanie do karty Benefit, prywatnej opieki medycznej oraz ubezpieczenia grupowego na życie,
- możliwość członkostwa w firmowym klubie: biegacza, rowerowym, żeglarskim.
Mile widziane :
- znajomość urządzeń i systemów operacyjnych z rodziny Apple
- umiejętność zarządzania zaawansowanymi systemami dedykowanymi do backupu.